OLV
Banner| Home || Over ons || Contact | Bestuur

• Reader Laad hier u reader

• REACTIES TENTOONSTELLING:

"Den Ilp, van Vermaning tot Ezelenveld"

9 en 10 maart in de "Wije Ilp"

"Een bloemlezing"

Eva Laroo
    Wat een leuk idee deze tentoonstelling, zo komt een hoop materiaal uit de kast op één plek

Mia Cappel de Boer
    Heel leuk deze oude foto's, ook om er over te praten, ga zo door en wij zoeken verder.

Lida Jong de Waal
    Was heel leuk om deze oude foto's te zien.

Olphert Brouwer
    Ik vond het erg leuk, wat foto's van familieleden gevonden.

Jan en Nel de Lange
    Hier geweest en raken niet uit gekeken. Het is een pracht. We hebben genoten en een heerlijke ochtend gehad. Het was heel leuk en jullie hebben goed je best gedaan.

Ciska en Dirk Roele
    Geweldig, wat een historie, mijn complimenten voor de vereniging !!!

Elly Karsten Buijs
    Erg leuk veel bekende dingen gezien en hebben er van genoten.

Familie Haitsma
    Veel herinneringen komen weer boven. Vooral leuke prachtige jeugd gehad in Den Ilp. Dank voor allen die deze tentoonstelling mogelijk maakten.

Nella Smedeman Wals
    Erg leuke tentoonstelling. Heel waardevol. Direct lid geworden van de O.V.L. Zou iedereen moeten doen!! Complimenten.

Trijn de Groot Lelie
    Een leuke tentoonstelling met vele leuke herinneringen.

Gerda Geugjes
    Heb de foto's allemaal bekeken, veel herkenbaar, was erg leuk.

R. Brouwer
    Leuke foto's, heb veel mensen herkent

Anja Veenhoven
    Erg mooie tentoonstelling, vond het leuk om al die huizen terug te zien die er niet meer staan en een beetje vergeten zijn.

Een kleinzoon van Kiekebom
    Jongelui, fantastisch! Dat er altijd weer mensen opstaan om de oude tijd te doen herleven.

Jan en Jopie Schaap
    Gehoord op Radio Noord-Holland, Den Ilp een tentoonstelling over vroeger. Wat leuk, oude foto's, een heleboel herkenning, daarbij ook nog verre familie ontmoet. Fantastisch en heel mooi in elkaar gezet. Top!

Willem de Boer
    Een mooie tentoonstelling van oud Den Ilp. De oude herinneringen komen allemaal weer boven.

Gerard Verbij
    Een leuke tentoonstelling en mooi om dit eens te herhalen.

Rie Roos-Buijs - Jan Roos - Tineke Roos - Broek in Waterland
    Vanuit Broek in Waterland naar Den Ilp om te genieten van deze geweldige collage. Leuk om al de oude dorsgenoten weer te spreken.

T. Horstman-Schaap
    Wat was het weer leuk en gezellig en mooi. Mijn complimenten voor jullie inzet. Geweldig.

Siem en Betsie de Vries
    De oudheidkundige vereniging had weer een prachtige foto tentoonstelling en het was ook heel gezellig, we kwamen weer veel bekenden tegen.

Teun Wals
    Leuk opgezet, veel herkenning.

Ria Dama
    Wat een werk hebben jullie weer gehad met deze tentoonstelling. Ben geen Ilpse maar toch vele foto's herkend.

Gerard en Ada de Vries
    Heel erg leuk, wat gaat de tijd toch snel als je dit allemaal ziet. Wat is er veel veranderd. Dit is voor herhaling vatbaar!

Onno en Anke Witte
    Oude tijden van hoe het was, ook al is het maar ongeveer 45 jaar geleden, toch erg leuk!

Aart en Tiets Haitsma
    Wat hebben we genoten van al die mooie herinneringen en van vroeger. Vooral toen ik opeens nog een mooie foto van mijn vader zag. Bedankt jullie allemaal voor dit mooie werk.

Lies en Ab Haitsma
    Jongens het was helemaal geweldig wat jullie allemaal hebben laten zien. Mijn vrouw en ik hebben echt genoten van de fotp's en de film. Nogmaals bedankt.

Jan Wals - Oudekerk a/d Amstel
    Ik kom niet uit Den Ilp maar wel mijn ouders. Maar heb toch veel bekenden gezien. Ik vind het heel mooi wat jullie gedaan hebben.

Margriet Wals
    Erg mooi de foto's en de film. Vooral de dia's van de jagers was geweldig. Veel herkenning, vooral als je hond vol in beeld krijgt. Ook leuk om wat oud Ilpers te spreken, Hopelijk tot een volgende keer.

Maria van Onna
    Wij, PVDA, zijn trots op het werk dat de Oudheidkundige Vereniging doet. Het is voor ons en voor toekomstige bewoners van belang om te zien waar de bewoners van Den Ilp-Purmeland-Landsmeer vandaan komen. We hadden een sober en trots verleden. Dat is vooral te zien op de oude foto's. We hopen dat de vereniging nog vaak zulke prachtige tentoonstellingen zal organiseren

Tante Zus
    Ik heb heel genoten van alles wat ik gezien en gesproken heb, maar er zijn nog maar weinig oude Ilpers over . Ik wil jullie bedanken voor het vele werk, geweldig!!

Mirian van der Kroft - Wijdewormer
    Heel mooie voorstelling/expositie. Hoewel geen Ilper maar wel Purmerlandse, toch veel punten van herkenning. Heel Leuk!

Cobi Paardekooper
    De tentoonstelling is geslaagd, de meeste huizen of gebouwen waren goed te herkennen. Ook veel oud Ilpers ontmoet, heel gezellig.

Bas Dobber
    Feest van herkenning en nieuwtjes

A. Vink Lelie
    Heel leuk al die oude herinneringen en herkenning, erg leuk.

Trijnie Zijp
    Jullie hebben enorm je best gedaan. We hebben er van genoten. Hartelijk dank!

Maartje Zijp
    Hartelijk dank voor deze mooie fototentoonstelling.

H. de Geus
    Goed georganiseerd en gezellig.

Trini Pauw Meijn - Oostzaan
    Heel leuk om al de oude foto's en film te zien.

Harry Kok
    Ik vond het heel mooi al die foto's

Ad Segers
    Voor nou en nogeens, fantastisch. Ga zo door. Ik heb bij heel wat oude woningen een krant in de bus gedaan en wist ook waar de sleutels lagen.

Monique Oudejans Bosschieter
    Heel erg leuk om al die huizen weer terug te zien. Prachtige tentoonstelling.

Trinie Prins Wals
    Hel mooie tentoonstelling, heb alle foto's bekeken en veel ervan herkent.

Henk en Aafje Witte
    Erg leuk om oude en nieuwe foto's te bekijken. Veel herkenning. Goed duidelijk opgesteld. Mijn compliment.

Janus de Roojen
    Goed opgezette tentoonstelling, ga zo door.

NH-Kerk

N. H. Kerk - 1904